söndag 17 maj 2009

Nr 135 av 365 Hattar

Tema nr 144 är Hattar, ett tema jag funderat på hur jag skall lösa, för se hattar äger vare sig jag eller någon jag känner, tänkte ett tag spara alla hattar från tuber av olika slag under året, men det behöver jag inte för igår hittade jag hattar, för visst är det det här hattar, hattar som skyddar ändträ från att förstöras ;)



Fler 365:are finner Ni hos AKSON

Ännu en solig dag ser vi ut att få njuta av idag, synd då att jag vaknade med ont i halsen, men ut en sväng blir det ändå, tror det är bra med frisk luft så länge ingen feber är i antågande.

Hoppas Ni får en fin dag!

Kram //annette

8 kommentarer:

Bosse sa...

Det var ju fina hattar du hittat och som gör sitt jobb dagligen!
Man anar även en mysig miljö där omkring.
Jag körde längs "Utflyktsvägen" upp i Sörmland förra helgen och hittade så många underbara skärgårdsmiljöer.
Har inte orkat lägga ut foton på det ännu hos mig, men kommer.
Du får krya på dig och ha en bra Söndag!
Kram / Bosse

synne sa...

Godmorgon på dig Annette.
Hoppas du inte blir sjuk nu.
Jag jobbar...

Härligt med en seger i MGP. Den satt gott.
Synd om Malena tycker jag ialla fall. Men det var kanske fel sorts musik för stora deler av Europa.
Men låten är bra.

Idag blir det fest i Norge. 17 mai är här.
Vi får se om vi far till stan eller skogs.

Sköt om dig nu.
Storkramen mig och gubben.
Synne.

Maria sa...

Fin bild med fina"hattar",tur att du lyckades lösa det problemet!=)

Synd att du fått ont i halsen,hoppas att det inte blir värre och frisk luft är ju nyttigt!

Ha en skön Söndag,
Kram Maria

Gärdsmygen sa...

Hatten av för tolkningen av temat!

Ulrica sa...

Helt fantastiskt smart tolkning, kreativt som bara attans. Jag funderar än:)

@nemonen sa...

Det var en lite annorlunda bild på hattar. Kanonsnyggt foto.

Ninni sa...

Fiffig lösning på hattproblemet:) För jag går ju också och grunnar...Snygg bild också!

Vita Stunder sa...

Självklart är det hattar! :)
Kreativ och snygg tolkning!

Jag funderar fortfarande på min variant av detta tema.. ;)

Kramar Anna