torsdag 14 maj 2009

Nr 133 av 365 Vänner

Tema nr 97 av 365 är vänner, och vad passar då bättre än den här bilden, låg en avi om stort brev bland posten idag, mkt fundersam blev jag, bara tvungen att hämta det genast;) När jag såg och klämde på paketet så tänkte jag först, hm vad har jag nu köpt på tradera som jag glömt bort;)
När jag öppnat paketet så låg denna fina sten inuti, ingen avsändare men se jag vet bara en person som kan komma på att skicka en sten (jag älskar stenar) med dessa ord på till mej, en ganska nyfunnen vän, men en vän som det känns som om jag känt hela mitt liv, en vän som är betydligt yngre än jag, en vän som jag vet finns för mej, en vän som vet att jag alltid finns för henne, visst är det underbart med vänner, riktigt riktiga vänner har jag inte så många, desto mer uppskattar jag de få som jag räknar som mina sanna vänner.

Varmt tack till Dej min vän!

Kram på Dej "tott"




Fler 365;are finner Ni hos AKSON!

Hoppas Ni får en bra start på slutet av veckan!

Kram //annette

17 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner mig stolt och glad över att du räknar mig som en riktig vän:)

Glad att du blev glad!

Största kramen Tott

vivan sa...

Tror jag vet var den kommer ifrån!
Det är mycket vatten där, på bloggen!
Vilken härlig vän, känner att hon är min vän med!

Och du är en go vän, delar med dig, tröstar!
Tröstekramen/ Vivi-Anne

annette sa...

Vivan! Tror Du tror fel!

Tack för Dina fina ord!

Kram //annette

Viola sa...

Vad kan man säga...blir nästan lite tårögd...så rart...kram

Inger Maryissa sa...

En så underbart vacker sten du fick, och kan tänka mig att du blev glad.
Och ja, det är underbart att ha en vän som man vet att man alltid finns för varandra.
Riktig vänskap tycker jag är det finaste som finns.
Kram

Millan sa...

Men vad roligt!förstår att du måste blivit glad!Och du var med säkerhet värd den!

Håller med dig om vänskapen och jag tycker att du skall vara stolt som är en sådan vän!
Vi är många som tycker om dig Anette!

Många kramar Millan

Ninni sa...

Vilken fin överraskning! Det är skönt att ha såna riktiga vänner som man vet finns där...alltid!
Jag håller med Viola...man blir nästan rörd...
Hoppas du också får en skön helg!
Kramar Ninni

AnnaKK sa...

Men vad GULLIGT! Stenen så klart, men framförallt gesten. Förstår att du blev jätteglad!!! :-)

Riktigt vänskap är det finaste som finns - och viktigaste!

Mmmm, det blev en hel del tittande ut genom de nya fönsterrutorna igår. :-D Helt otroligt att det kunde göra sån skillnad - vilket LJUS det blev i hela rummet. Är så-å-å nöjd! :-)

Ha en fin dag!

Richie's 2ts Inspires sa...

äR jag med i listan?

Tack, IAF...he he... du vet väl vår vänskap inne här, eller hur?

Förevigt!

Ha en skön fredag.

Maria sa...

Hej Anette!Vilken fin sten du fått med ett fint ord på!Jag älskar också stenar minns att jag som liten plockade stenar efter älvstranden i stugan och blev så glad när jag hittade någon fin!=)

Vänner är fint att ha,bättre få riktiga vänner än falska vänner.Du skriver så fint om vänner och vänskap!

Tack för goa kommentarer,ska försöka att ta det lugnt..tar nog tid att läkas som du skriver.Nervskadan sa läkaren kommer att ta tid och nacken tar ca 3 månader ibland tror jag upp till ett halvår att läkas helt.

Önskar dig en skön helg,
Kram Maria

Anette sa...

Vill bara önska dig en trelig helg, bloggvän!
Den stenen var jättefin. Jag är ju svag för stenar jag också *ler*.
Ha det så gott. Kram Anette

huga sa...

Åh vad smickrande att få en sån fin sak, förstår att det värmer enormt! Glad helg på dej!

Gärdsmygen sa...

:)

Kadermo sa...

En allmän kommentar - har tittat på många sidor nu i din fotoblogg - jättefina bilder överlag. Kul att se många olika motiv från kända trakter, vackra och talande.

UllaMona sa...

Annette! Sann vänskap är det finaste som finns, jag gläds med dig.
Jag ser dig som en verklig bloggvän och är så glad över att vi träffats IRL.
Kram från bloggvännen ;-)

Vita Stunder sa...

Verkligen vackert gjort och det förstod jag värmde.
Sådana vänner ska man vara rädd om
:)

Det skulle vara roligt att komma till Norrköping förresten!

Hoppas du haft en fin lördag!
Stor kram Anna

Ulrica sa...

Så underbart. Vänner är en gåva. En skön sten att hålla i handen och känna... vänskap