fredag 3 april 2009

Veckans Fönster Nr 27

Mitt fönster den här veckan kommer från Vadstena, tycker om kontrasterna med de lite diffusa skuggorna, den strikta figurinen och så den lilla cykeln med blommorna i.
Av lite olika orsaker så är det väldigt glest med inlägg här just nu och kommer så att förbli ett tag framöver har jag en känsla av, men jag kommer vartefter komma in till Er och se vad vad Ni haft för Er.

Vill Ni se fler fönster så gå in till Susanne!

Önskar alla en skön lördag!

annette

13 kommentarer:

Susanne sa...

Nej, man kan nog inte vara lika flitig jämt utan behöver en bloggpaus ibland.

Roligt att det blir fönster i alla fall så att vi kan skåda nya sådana var vecka!

Ha en bra helg!

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Sköt om dej,längtar till dina fötter syns ovanför balkongräcket DÅ är det vår:)
Kram Peter.

Pumita sa...

Speglingen på ditt fönster är jättefin! Spännande färger.

Ragnvi sa...

Morning Annette! Skönt att höra ifrån dig!
Idag känns det mycket bättre i ryggen, peppar, peppar! Kommer nog iväg till Örebro ändå!
Kramen o ha en skön lördag du också!
Ragnvi

Marie Höglund sa...

Ännu en spegling och den är jätte fin. Ha det gott.

Anette sa...

Ett vackert fönster! Har märkt att det varit lite "lugnt" från dig, men det kan man behöva ibland. Ha det så bra. /Kram Anette

aksonfoto sa...

Skön reflektion på din ruta! Gillar djupet i speglingen.

Trevlig helg!
akson

Kadermo sa...

Jag har saknat dig och dina foto/kommentarer.

Ulrica sa...

Vilket gulligt fönster... Och nu är jag nog inne på rätt vecka också:) Gillar den vita damen som står där, så ståtlig... och kanske det är en ängel. Hemtrevligt och vanligt - som mitt.

Och pauser behöver man ibland. Jag tittar in och kollar läget, ibland hörs man ofta ibland lite glesare.. och så måste det få vara. Ta hand om dig. Kram U.

Pumita sa...

Såg först nu att du "pausar" framöver. Kan tänka mig att det är fler som gör i påskhelgen åtminstone. Ha det så skönt!

Ninni sa...

Enkelt och fint fönster! Speglingen gör det extra fint!
Har saknat dig men det finns ju annat i livet än bloggen. Fint att du hinner vara med idag.
Må så gott!

Lotta sa...

Ja glest är det då hos mig med. Det är så hos de flesta märker jag så vi är inte ensamma;)
Här har vi en strålande sol och värme idag:) underbart att det äntligen blivit april.
Hoppas allt är väl med dig?!
Kram Lotta

vivan sa...

Hej Anette!
Ditt fönster går inte av för hackor det heller,snyggt med figuren och speglingen!
Hoppas du mår bra och att du vilar dig...ja inte med kameran utan med bloggandet...har inte haft tid jag heller att sitta så mycket vid datorn, jobbet tar all kraft!
har kopplat in socialchefen...får se vad han har att säga om våran arbetssituation...3 st håller på och gå in i den berömda väggen...inte bra!!!

Vårkramar till goaste Anesan!!!