måndag 27 april 2009

Veckan Fönster Nr 30 Spetsigt.

Hipp, hipp inställt kvällsmöte och jag har hittat inte bara ett utan två "spetsiga" fönster idag på lunchen, tur lillkameran nästan alltid finns med.


Vet inte så mycket om dessa fina faluröda hus som finns i Söderköping där jag arbetat idag, ligger precis vid Göta Kanal, vet bara att jag tycker dom ligger väldigt vackert och så hade ju uthuset/ garaget spetsiga överfönster och då blev husen ännu vackrare i mina ögon;)

Fler fönsterfotare finner Ni hos Susanne.

Lev Väl!

annette

8 kommentarer:

Maria Berg sa...

Det där gillade jag, två bredvid varandra.
Tycker också om att du visar en bild på var fönstren sitter någonstans.

Det har jag inte tänkt på vad gäller mina bilder, visst denna gången var det ju min altan men andra gånger skall jag nog tänka på det.

/Maria Berg, MB

Bitten sa...

Jättefina spetsiga fönster. Söderköping är en outforskad stad, men har hört att de har god glass där.

vivan sa...

Kanon! Du hittade ett fönster till slut! Och spetsigt är det med!
Vilket härligt väder vi har...har varit ledig idag, så jag tog med mig en kompis och åkte till Bo kvarn i Hjortkvarn och tittade och fotade påskliljorna!
Foton från Fotosafarin kommer i morgon! må så gott! Kramen!

Dahlarnas Fotoblogg sa...

DÄR känner jag bestämt igen mig! Utsikt från mitt arbetsrum.... Superfina bilder du har tagit! Ha en fortsatt skön & solig vecka! KRAM!

Ninni sa...

Så fina spetsiga fönster du till slut hittade! Svenskt så det förslår;)
kram Ninni

Ulrica sa...

Snygga fönster, gillade att de var två bredvid varandra. Och så duktig du är... jag gav upp :( när jag såg temat... Tänkte det hittar jag aldrig.

Gårdsfrun sa...

ohhhhhhh såna vackra fönster vill jag ha på min lada med;( fast jag vågar inte tjata om det med haha

Hoppas allt är bra med dig:)

Kramis

Susanne sa...

Snyggt dubbeljobbat! :)

Jag har varit på kurs tre dagar och inte haft tillfälle att titta in här förrän nu, nu när nästa tema är uppe. Välkommen igen med ett Öppet fönster i morgon kväll!