tisdag 14 april 2009

Nr 93 av 365 What;s Inside

Idag vill jag först rikta ett STORT och VARMT TACK till Ninni som har förklarat på enkelt sätt hur jag skall göra för att få till större bilder i bloggen, för när jag väl satte mej ner och gjorde enligt instruktionerna så var det inte alls så svårt som jag trodde. Tack, det kommer att bli ännu roligare nu att fotografera, lägga ut bilder och lära mer för ibland tycker jag känslan i bilderna försvinner i litet format.



Tema Nr 357 av 365 är What;s Inside, här är ännu ett motiv från Kvarntorpshögen utanför Kumla, "James Bates "Bunker" 2002". Bunker vet vi ju alla vad det är och det känns rätt så skönt att inte veta " What;s Inside" i en riktig bunker, så något svar på What;s Inside får Ni inte av mej utan Er fantasi får ta över idag.

Fler 365;are finner Ni hos AKSON.

Hoppas Ni får en bra dag vad Ni än gör och befinner Er!

annette

15 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!

Gud va fint med större bilder...vill ha med;/ krångligt el?

Jo fönstren vi köpt är större så vi ska riva lite mer vägg och sen anar vi att reglar behöver bytas ut då kanske det är lite dåligt gammalt trä här o var.
Väggarna ska få nya skivor för de är sneda och hemska.
Ska visa på bloggen sen hur illa ställt det egentligen är;)
Idag är det sååå stökigt då vi tagit ut allt från glasverandan och det är fullt med bråte i hela huset känns det som..jaja det blir fint sen:)

Ha det gott//Lotta

Anonym sa...

Gullidig:)))//Lotta

heavenandearth sa...

Hej Anette!

Gillar översta bilden.. den har en väldig spänning i sig.. samtidigt som jag INTE ALLS vill in o kolla!!! Huh!

Ha de gött!!
Kramisar!
Iréne

Maria sa...

Så fina och spännade bilder,man undrar ju vad som finns därinne... och visst gör det stor skillnad att se dom i större format!Man ser ju detaljerna bättre också!

Hoppas du har en fin dag,
Kram Maria

synne sa...

Undrar om man kan tassa in där och se vad som finns innanför....
Nyfikenheten är triggad så...
Läckert med större bilder.
Hur gjorde du?
Kramen Synne og Erri.

Hon har följt mig hela dagen. Jag får inte gå någonstans utan henne...
Nu ligger hon på köksgolvet och följer mig blicken..

Vita Stunder sa...

Grymt snygga bilder Anette!
Lite skrämmande också.. men samtidigt kittlande...

Jag vill också ändra det här med bildstorleken, men frågan är hur gör man? Kan även jag klara av det ;)

Ha en fin kväll!
Kram Anna

Vita Stunder sa...

Hej Annette!

Japp alla mina bilder jag postat idag kommer från samma Hermes cykel. Jag har tidigare publicerat baklyktan på cykeln under temat Rostig.

Jag funderar också på varför just inte spiralen blivit rostig..
Jag har faktiskt ingen aning -
jag vet bara att det var en sann glädje när jag fann cykeln! :)

Det vore jättesnällt om du får tillåtelse av Ninni att mejla mig!

froste_eriksdott@hotmail.com

Kram Anna

Ninni sa...

Men vilken otroligt läcker byggnad! Ett konstverk?!
Vad bra det blev här hos dig!! Många bilder gör sig bättre i ett stort format. Men lite tråkigt för dem som har små skärmar och får scrolla. Självklart får du vidarebefodra mitt mail;)Jag funderar faktiskt på att göra ett inlägg om det eftersom så många undrar, vi får se

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Den översta bilden tilltalar mig. RIktigt läcker du!

Kramen från en som överlevt dagen
(men guuuuuud så segt det var i morse!!!!)

Nässelblom och choklad sa...

Vilken fantastisk byggnad. Den gör mig väldigt nyfiken på vad som finns på insidan. Snyggt med större bilder. Jag har testat och fått bilderna större, men däremot låg de inte snyggt på sidan så jag gav upp. Får väl göra ett försök igen när jag har gott om tid på mig...

Gärdsmygen sa...

Vilka bilder! Spännande! Ett lyft med större bilder.

AnnaKK sa...

Vilken märklig byggnad! :-)

Jättetrevligt med större foton!

Gårdsfrun sa...

Wow va läcker blogg du har med så stora bilder:) man ser in i bilderna i djupet.
Tack så mkt för mailet och jag ska kolla detta en dag när hjärnan är klarare;)

Hoppas du får en bra dag imorgon och resten av veckan:)

Kram Lotta

Pialotta sa...

Underbart vinklade bilder.. gillar att vinkla som du vet;-)
Ha de gottigott gott..Pia med sin Lotta

minigrisen sa...

Detta är en väldigt trevlig bild! Färggrann och mystisk så klart.