söndag 12 april 2009

Nr 89 av 365 Favoritleksak från barndomen

Tema Nr 48 av 365 är Favoritleksak från barndomen, då jag inte minns att jag hade någon favoritleksak som kanske avses, så väljer jag det som var min favoritsysselsättning nämligen att vara ute och springa runt överallt och upptäcka, hade jag haft tillgång till dessa labyrinter som finns vid Alvastra Klosterruin så hade jag med all säkerhet sprungit runt och upptäckt massor. Fler 365:are finner Ni hos AKSON.
Nu ut för att upptäcka ännu mer i det underbart vackra vädret, för virrar runt både i livet och naturen för att upptäcka det gör jag fortfarande ständigt!!

Ha en underbar dag!

annette

10 kommentarer:

Viola sa...

Härligt vacker bild! Är det dimma även hemma, här nere så är dert rejält tjockt...men får hoppas det lättar framåt dagen, njuter utav ledighet i lugnet och ikväll ska grillen invigas! ¨Ha en fortsatt skön helg, KRAM

Maria sa...

Hej Anette!Vilka härliga labyrinter på bilden!

Hoppas du har en Glad Påsk,
ha en fin Påskdag idag!

Kram Maria

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Halloj i dimman. Vad är det för trist väder att vakna till? Var är det vackra vårvädret från igår? Frågorna är många men svaren kan jag inte kräva dig på förstås*fniss*

Hoppas du får en bra dag!

Största kramen
Annica

Hanneles påskparadis sa...

Spännande bild, det är kul med labyrinter.

Inger Maryissa sa...

Ja, som barn det är roligt att springa överallt och upptäcka saker,
och ja säkert det hade varit roligt att springa runt i dessa labyrinter.
Önskar dig en fin fortsatt dag i det underbara vårvädret.
Stor Kram

Vita Stunder sa...

Härlig tolkning på det här temat! :)
Underbar labyrint på bilden!

Hoppas du haft en fin påsk! :)
Kram Anna

@nemonen sa...

En labyrint så fin. Det har jag alltid tyckt om att leta mig igenom.

Gärdsmygen sa...

Labyrinter gillade jag också som liten, men denna har jag nog inte provat på.

Ulrica sa...

Det var en perfekt tolkning av temat... och jag hade sprungit efter. Mycket spring i benen och en stor lust att upptäcka.

Amanda sa...

Jag har också funderat på om och vad jag hade för favoritleksak. Jag har ännu inte kommit på något. Riktigt fin labyrint som du har fotat, sällan att man ser en som skötts så bra. Har du fortfarande spring i benen? /Amanda