lördag 25 april 2009

Nr 111 av 365 Gap!

Tema nr 117 av 365 är Gap, och lycklig blev jag när jag idag trots vackert väder var tvungen att uträtta ärenden på stan och fick syn på detta GAP, vissa teman som jag funderar på sitter i hjärnan och så plötsligt dyker det upp ett motiv, för visst är det ett gap, det var Norrköpings Segelflygklubb som gjorde en drive mitt inne i city, och passande nog så fanns lillkameran med i väskan. Alltid redo;)



Fler 365:are finner Ni hos AKSON.
Spetsigt fönster till Veckans Fönster har jag inte hittat något jag är nöjd med, men det kanske kommer, är lite trött på alla spetsiga kyrkfönster så något nytt skall hittas.
Ha det fortsatt bra i den sköna värmen, själv skall jag försöka ta det lite lugnt imorgon, för fredag-lördag har gått i ett allt för högt tempo.
Kram //annette

9 kommentarer:

Gärdsmygen sa...

Kul tolkning på temat!! :)

Gårdsfrun sa...

haha visst var det en gapig bild allt:)
Nä vi var på ett möte hela dagen. en som berättade om det goda samtalet. mkt bra och ny kunskap gav det.

Vi skulle ha satt in 2 nya fönster men när gubben skulle köpa dem igår så fanns det bara ett kvar;/ så vi latar oss nog imon...hm iallafall från fönsterbyten;)
Nu ser vi robinson och ätit stor kebabpizza (mumsigt)

Ha en skön söndag//Kram

Solvarm sa...

Hej Annette!

Oj vilket jättegap, du fick tag på, snygg bild.

Solvarma Kramar från Irene

Vita Stunder sa...

Det var verkligen ett gap du hittat! :)

Ha en fortsatt fin helg!
Kram Anna

Ninni sa...

Visst är det ett gap! Ibland är jag så enkelspårig när det gäller att hitta motiv. Har total brist på fantasi!
Du hittar säkert något spetsigt fönster under veckan annars är det snart lördag igen så då blir det ett nytt tema.
Angående min popcornförsäljare så tror jag säkert att det är hans enda hem...det finns de som inte ens har så mycket till hem. Kanske bara en bit wellpapp och en sopsäck att dra över sig om det regnar...Det finns sååå mycket elände här och så många svinaktigt rika som inte bryr sig!
Hoppas du får en skön söndag!
Kram Ninni

vivan sa...

Vist är det ett gap, ett stort dessutom!
Väntar med förtjusning på vad du hittar för fönster,klurigt denna vecka....spetsigt!
Ha en skön söndag! Kramen!

Maria i Sennan sa...

Ja detta har du verkligen fått till-så ta det lite lugnt nu så ses vi snart igen...Maria...

synne sa...

Va, menar du att du inte kan kinesiska? Det trodde jag du kunde...
Kan ju varenda människa...NOT!
Hoppad det fungerar bra det som var i.
Ett rengörningskit är inte helt fel.

Så segelflygklubben hade landat mitt i stan...
Det ser så härligt ut när de seglar runt på himlen i sina tysta maskiner.
Det var ialla fall ett rejält gap.

Ha nu en fin söndag.
Det ska jag försöka.
Kramen Synne.

AnnaKK sa...

Ha-Ha! Vilken skön tolkning på detta temat! :-)

Själv har jag gått och sneglat på ett gäddhuvud som sonen har sparat som souvenir. Det hänger utomhus på en vägg... Jag har funderat på att ha det både till detta tema och till "Hänger på väggen"-temat... Men det ser ju så ÄCKLIGT ut, så det går nog inte!? ;-)

Önskar dej en jättefin söndag! :-)