torsdag 23 april 2009

Nr 109 av 365 Dörrar

Tema Nr 79 av 365 är Dörrar, ordet står i flertal så då gjorde jag ett collage av en del av de dörrar som är fotade sedan 365 startade, lider man som jag av beslutsångest när det gäller att välja bilder så får man ju hitta egna lösningar ;)


Fler 365;are på upptäcksfärd hittar Ni hos AKSON.
En arbetsdag kvar, som om jag minns rätt är en kort arbetsdag, solen skiner och skvallrar redan nu om det väder som spåtts till helgen, nämligen vackert väder med kanske upp till 20 grader varmt, kan det bli bättre, nej det tycker inte jag i alla fall!
Önskar alla en bra start på slutet av veckan!
Kram //annette

21 kommentarer:

Amanda sa...

Oj vad du har samlat i "ladorna" här var det en massa varckra dörrar. Så passande på temat dörrar. Alla har något speciellt. /Amanda

Gärdsmygen sa...

Ja här var det många riktigt olika dörrar men som alla har ett gemensamt; att de är från förr.
Gillar bilden!

Ulrica sa...

En härlig samling dörrar. Vad du har samlat på dig:) Och som Gärdsmygen säger... alla gamla.

Ninni sa...

En hel masa fina dörrar! Du får plocka dem en och en till Veckans port senare;)
Snart är ni ikapp oss temperaturmässigt! Här har vi +24 och svala sköna nätter, gissningsvis runt 17-18. Så nu är det frukost inomhus som gäller.
Må så gott!

synne sa...

Sliding doors var det en film som hette tror jag.
Passar in på din bild. Här var det många dörrar att välja på.
Kramen Synne.

Viola sa...

Vilket hräligt collage, nu packas kameran ner och så drar vi till Österlen, ha en skön helg min vän, kramen

huga sa...

Ja ni får sannerligen inget skidväder i helgen heller ;)

Härlig samling på vackra dörrar. ha nu en härlig helg!
Kram

BrittMarie sa...

Vilken samling mysiga dörrar! Speciellt den som står på glänt fastnade jag för. Likaså bilden från Alvastra (tror jag det är. Snyggt med alla bågar
Kram

UllaMona sa...

Määhhh gillar du åxå dörrar...jag har många, många dörrar i mitt album.

Jättefint kollage av dörrarna.

Kramen...fredag i morgon!

Pialotta sa...

Det är något visst med dörrar och fönster som fotoobjekt.. Konstigt nog så letar nästan alltid min kamera upp de där..
Fina dörrar du visar:-)
Kram från mig

Richie's 2ts Inspires sa...

Just Lovin!!!

Jag behöver mina en make-over!

Ha en skön och solig helg.

Kramar mas...

Maria i Sennan sa...

Snyggt jobbat tjejen-gillas mycket och visst e de bra att ha...så man kan göra snygga collage som du..
Kramen Maria

Inger Maryissa sa...

Vilket så fantastiskt och fint collage du gjort av de olika dörrarna.
Toppen !!

Kan tänka mig att det är skönt att det är en kort arbetsdag och nu ligger en härlig helg framför..

Med underbart vårväder som redan har börjat.
Här är det sol från en blå himmel och ca. 17 plusgrader.
Helt fantastiskt.

Önskar dig också en bra start på slutet av veckan.
Kramar

Bosse sa...

Så fint ditt dörrcollage blev!
Många olika dörrar som bildar en mysig helhet.
Måste varit en del pill med det, men som sagt fint blev det verkligen.
En sådan vårvärme idag, nästan lite sommar. Och än mer ska det bli imorgon. Varmaste regionen i Svergie här nu, vad jag så på väderprognoserna igår.
Önskar dig en härlig (foto)helg!
Kram / Bosse

vivan sa...

HIMEL OCH PANNKAKA VAD DU HAR SPART I DINA GÖMMOR!
ÖNSKAR DIG EN SKÖN OCH HÄRLIG HELG!

SJÄLV KOMMER JAG ATT VISTAS EN HEL DEL UTE HOS LILLA TILDA, SOM DET NYA BARNBARNET SKALL HETA....SÅ SÖT OCH HELT UNDERBAR!
KRAMEN/ VIVAN

AnnaKK sa...

Men wow vilken tjusig samling! Det gjorde du helt rätt i att göra ett collage - för det hade ju varit synd att inte publicera dem alla! :-)

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Här har du samlat en hel hoper vackra dörrar. Det tackar jag för. Kanske kan jag få ett collage med fönster nästa gång;)

Kram och skön helg
Annica

PS. Messade dig om new body, De har kommit nu!

Maria sa...

God morgon Anette!Oj,så många fina dörrar du har samlat ihop i ditt collage,väldigt fint!

Ja även här i norr har dom lovat värme kring 11 grader faktiskt..snöhögarna har krympt så snart ska det väl vara bart här också fast det dröjer.=)Ni har ju toppenväder,tycker 20 grader är helt perfekt!

Vill berätta att äntligen så blir operationen av..på Torsdag så åker jag sjukresor ned till Umeå sjukhus,jag är jätteglad!

Ha en skön helg,
Kram Maria

Paula sa...

Härlga dörrar du visar..
Hoppas allt är bra med dig. Ha en skön helg. kram

Laila sa...

Ja dörrar är det något visst med! Särskilt gamla och/eller ovanliga sådana. Du har som vanligt fullt med fina foton här på din sida! :-)

Vita Stunder sa...

Härlig samling med dörrar och jag tycker mycket om att de samtliga är gamla! :)

Jag tycker mycket om den här bilden!

Kram Anna