lördag 18 april 2009

Nr 101 av 365 Åldrad

Tema Nr 10 av 365 är åldrad, den här bilen hittade jag på en av dom "sunkiga" platserna jag hittat lite bakom ett av köpcentren vid infarten Norr ifrån till Norrköping, för att göra den ännu mer åldrad så har jag busat rejält med bilden;)


Städa var det visst jag skulle göra nu, så bäst jag förflyttar mej härifrån datan för annars blir det säkert mer bus med bilder;)

Fler 365:are finner Ni hos AKSON

Nu reser jag på mej, återkommer efter städningen!!

Kramen //annette

7 kommentarer:

Ulrica sa...

Läckert! Allt ser ju verkligen åldrat ut. Både motivet och bilden.

Della sa...

Äh! Strunta i städningen, det är ändå för sent att börja nu. Glädj oss med dina bilder istället.
Snyggt fixat med bilden. Den passar så bra till temat.

huga sa...

Härlgi bild hörru!


Å städning en lördagafton..? näää spara det till en annan dag!

Ha en fin kväll med eller utan bildfixande ;)
Kram

synne sa...

Det var en fin gammal bil det där.
Men jag skulle inte vilja åka i den...
Kramen Synne.

Bosse sa...

Jo känns ju något åldrad ;) Fint foto.
Har du hittat nya miljöer nu?
Där verkar ju finnas en del fina fotomotiv "bakom köpcentran"!
Blev fint med ditt bildfixande också :)

Du får ha en skön söndag!
/ Kram Bosse

vivan sa...

Vilken härlig bild på den gamla lastbilen!
Snyggt!
Ha det gott i solen! Kramen!

Vita Stunder sa...

Verkligen superläckert!
Jag gillar känslan i hela bilden och bilen är verkligen en skatt :)

Vad du hittar!

Hoppas du haft en fin helg!
Kram Anna