lördag 18 april 2009

Nr 100 av 365 Mat underbart Mat

Tema Nr 106 av 365 är Mat underbart Mat, bra sätt att fira bild 100 på tycker jag, för mat är något jag verkligen tycker om (tyvärr ibland), dagens lunch som intogs ute i det fria bjuder jag på idag, en underbar tid vi går tillmötes nu med lite enklare mat som kan ätas ute, blir lite lugnare på något sätt, man sitter gärna kvar en stund istället för att bara äta och rusa iväg till något annat, skönt tycker jag!

Stor blåsa på hälen efter dagens motionsrunda i nya skor, får nog då istället för att fota idag lägga lite krut på ngt som heter "städning" även om solen skiner ute!
Och så kan jag ju busa med lite kort tagna tidigare i veckan förstås;)
Fler 365:are finns hos AKSON.
Ha en fortsatt bra lördag!
Kram //annette

8 kommentarer:

synne sa...

Nu blev jag sugen ska jag säga.
En härligt krispig sallad ute i vårsolen.
Läckra färger på din lunch.
kram på dig.
Synne.

Inger Maryissa sa...

Oj...så god denna sallad ser ut, ja god mat är nog ett bra sätt att fira bild 100 på.
Och mat smakar ju ännu godare när man kan sitta ute i det fria och äta.
Ja, vi går mot underbara tider.
Önskar dig också en fin fortsatt lördag.
Kram

Della sa...

Gott, ser det ut. Sånt gillar jag.
Däremot förstår jag mig inte alls på det där med städning. Kan du inte sitta och vila din häl framför datorn istället?

Ulrica sa...

Mums - så fräscht detta såg ut. NU börjar salladens tid... Det behöver jag:)

BrittMarie sa...

Så gott det ser ut. Tänk vad det kan göra mycket bara att maten ser fräsch ut!
Kram

vivan sa...

Vilken härlig sallad, mumsfillibaba!!
Kramen!

Vita Stunder sa...

Så härligt fräscht! :)
Jag tillhör också dom som borde köra sallads racet ;)
Men jag njöt av våffla och kaffe i det fria idag istället..
Fy skäms på mig!

Kram Anna

Amanda sa...

Så gott, nu längtar jag till Grekland. Men jag brukar ha sallad med feta ost lite då och då. Alla färger du visar är så vackra och det vattnast i munnen av att se ditt foto. /Amanda