söndag 22 mars 2009

Nr 71 av 365 Mutter

Tema nr 359 av 365 är Mutter och äntligen har jag hittat en tillräckligt stor och rostig Mutter som jag kunnat busa lite med, det var sårt att hitta en jag ville ha skall Ni veta;)

Mer om 365 finns hos AKSON

Önskar alla en skön start på veckan, tyvärr har fotokedjan Utan ord Måndag upphört, var så trevligt att vara med där för det fanns inga krav på teman utan vi kunde välja själva och ofta fanns det så fina berättelser eller anekdoter kring bilderna.

Tack Pumita för den tid Du höll den igång.


Kram //annette

8 kommentarer:

Ulrica sa...

Det var en grymt snygg mutter. Den var värd att vänta på:)

Richie's 2ts Inspires sa...

Är det en brinnande mutter? Försiktig med den §:-)) känns varm oxå!

Hoppas armen blir bättre nu och så önskar dig en skön söndag kväll.

kjams!

huga sa...

Ajdå ingen blogg lust....nää det har inte jag heller egentligen...men på nåt sätt den ventil mot omvärlden som jag just nu behöver..!
Håller på med ett jobbigt, dock lyxdilemma vad gäller inlägg just nu, vore trevligt med din åsikt! Drygt kl.22 är det publicering p g a barn som kan läsa..!!

Kram på dej! Hoppas armen fortsätter läka bra! (?)

Viola sa...

Nu blir det att pigga upp sig med en Beck-film...tror jag går i ide igen, hatar detta väder......KRAM

Viola sa...

Tycker vi totalvägrar...har god lust att göra det..blir så låg och depp utav detta...kram igen

Millan sa...

Å det som är så roligt att följa dom olika tolkningarna!
Hur mår du Anette? Hoppas att du mår ok!

Många styrke kramar till dig så att du kan krya på dig!

Kramar Millan

synne sa...

Det var rejäla doningar det där du...
Vilken vacker färg det var på den.
Vart fann du den?
Kramen Synne.

momandi365 sa...

Så DU hittade den, jag har letat och letat efter en mutter...
Jag hoppas inte mina portar känns osm belastning..../Kadermo