söndag 1 mars 2009

Nr 55 av 365 Hörn

Tema Nr 66 är Hörn, ett hörn behöver ju inte vara kantigt, utan kan mycket väl vara runt tycker i alla fall lilla jag:)För att visa hur jag menar så visar jag två bilder, Vadstena Slott består ju av en fyrkantig Borggård med ett sådan här byggnad i varje "Hörn", då måste det väl bli ett Hörn....
Vill Ni veta mer om 365 så ila snabbt in till AKSON

Önskar alla en skön söndagskväll, här har solen visat sig i dagarna två, troligtvis underbart väder för långfärdsskridskor, men se det har inte ens jag vågat mej på att åka med en arm i mitella;)

Kramen till Er alla //annette

16 kommentarer:

Hanneles paradis sa...

Hihi, roligt val :)

Richie's 2ts Inspires sa...

Jag älskar borg eller torn. Hmmm.. tänk om min största kärlek väntar på mig där nere §:-))

Ska jag hoppa eller hjälper du mig med en lång rep?

Kjams som alltid!

Inger sa...

Hihi,,javisst kan det...
Har varit i Vadstena ett antal gånger...det är fint där...
Ha det gott..kramen

Lotta sa...

Klart jag håller med dig om ett runt hörn:)
Fin borggård...!

Jadå här är det bra. Vi har haft kalas idag för en 20åring och det blev tårta och lite gott.
Han har lite vänner o bror kvar fortfarande.
Hur är armen nu? när trodde de att du skulle kunna börja jobba igen?

Många kramar

Della sa...

Jo, men du har ju rätt. Har inte tänkt på det förut. :)

Viola sa...

Hallå Anette så här på söndagskvällen, hur har du det med armbågen, hóppas du slipper nu altt vad tabletter heter, så vacker bild från Vadstena, är nu hemma efter min shoppingorgie i Gtb, önskar dig en bra vecka, kram

MOONLOVER´S sa...

härliga bilder=) jo det var hårt att vara hem i från i 3dagar=) men hon får skylla sig själv som försökte rymma,det gick tydligen inge vidare för henne*hihi* tur det inte var så stor skada men hon har väldigt ont i tassen*fy* ha en fin kväll. kram

MOONLOVER´S sa...

härliga bilder=) jo det var hårt att vara hem i från i 3dagar=) men hon får skylla sig själv som försökte rymma,det gick tydligen inge vidare för henne*hihi* tur det inte var så stor skada men hon har väldigt ont i tassen*fy* ha en fin kväll. kram

Petra C sa...

Solklart hörn!

Marie Höglund sa...

Ha, ha, ha je en rolig och finurlig tolkning av ett hörn. Jätte fina bilder :-)

vivan sa...

Absolut är det ett hörn,ett mjukt hörn!
Jag vet inte vart de har varit när jag jobbat?? Nu fnns de där när jag kollade...men det går inte att klicka så att de små blir stora...konstigt...eller som vi säger i Närke...kväsigt
kramen!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Gokväll! Gillar dina hörn:)

Kram Annica

minigrisen sa...

Självklart är det hörn! Så tolkar jag det absolut, jag med. Ha en skön vecka! Kram

Ulrica sa...

Ett superbra hörn och en kul tolkning tycker jag. Och skulle gärna ha ett runt hörn med ett torn på mitt hus... Om det hade passat in.

Paula sa...

Nädu, inga aktiviteter på halt underlag! Här har vi så mycket snö på isen så det inte ens går att använda sparken..Idag snöar det åter, inga mängder, men ett ständigt strilande av vita små kulor.
Skönt att du fick se solen framme, här har det varit dåligt med den varan i helgen.
Ha nu en fin vecka/Kramen
P.S Har nu hört mycket gott om strutskött, faktiskt har inte en enda sagt att det inte smakade bra! Undrar varför det inte finns i butikerna...

Veronica sa...

Haha härlig tolkning!!
Älskar din bild!! Riktigt snyggt med gamla torn borgar!!
=)