lördag 14 februari 2009

Nr 41 av 365 Från Havet eller Sjön

Tema Nr 112 Från havet eller sjön, går nog lika bra med en för dagen nytagen bild på en lycklig fiskare från morgonens tidiga fototur vid fiskepremiären i Norrköping, en "firre" på 4,5 kilo hade denna trevliga man fångat.
Klickbar bild!
Mer om 365 under 2009 finns hos AKSON

Nu har jag tinat upp efter morgonens kalla fototur så nu skall jag ut och njuta i solen, har inte sett en sådan här fin blå himmel på evigheter, gäller att ta tillvara på dagen.

Ha det så gott!

Kramen

annette


10 kommentarer:

Pialotta sa...

Härlig bild på fiskaren:-) Kramar på Alla hjärtans dag o pözz på mannvecket:-)

Maria i Sennan sa...

Hej Tjejen-här får du en länk till flaggor www.landskapsflaggor.se/nav18503
tog en titt och hittade halland så din finns säkert där med

Maria sa...

Vilken fin bild på fiskaren och hans storfångst..fina fisken!=)

Önskar dig en fin Alla hjärtans dag,stor Kram från Maria!

Lotta sa...

Nä jag vet...men jag e rädd att folk tröttnar när jag inte ger inlägg men orkar man inte så orkar man inte;)
Jag ska skärpa mig och inte tänka så...lovar:)
Ha en bra kväll:)

Kram Lotta

sinneskatten sa...

Han lyser din fiskare, men skrämmer man inte fisken i en sån mundering?
Kul bild..

Bosse sa...

Hej Annette!
Måste vara härligt att ha stadsfiske så här om man är intresserad av fritidsfiske! Otroligt att det går att fånga så fina fiskar mitt inne i stan!

Hoppas du haft en bra Alla Hjärtans Dag!
Är ingen dag jag firar, mitt liv är inte så nu att det passar in...

Men en härlig vinterlördag att njuta av - så var en lång sväng ut i ett vintrigt mysigt Östergötland strax norr om Norrköping.

(Ser att du inte var nöjd med exponering i ditt förra inlägg här - är snart dags du börjar experimentera att påverka exponering lite själv, så du får foton att vara nöjd med även vid svåra ljusförhållanden ;) Nästa steg i fotoutveckling kanske?)

Kram / Bosse

lotta sa...

Mysig bild på fiskarn! Men jag gillar verkligen din banner, så himla mysig och fin.

Ha en skön lördagskväll!
Lotta

Ragnvi sa...

Härliga bilder! Satt som klistrad vid TV:n igår o såg "På spåret"! Var ju en del från Norrköping! Kul när man kände igen sig lite tack vare dig!
Hoppas din dag varit bra o att kvällen blir likadan!
Själv har jag tillbringat dagen på sjukan...igen!
Kramen!
Ragnvi

Ninni sa...

Förstår hans glada min!Hoppas den är ätbar också.
Ang. Alla Hjärtans Dag så firas den inte idag utan senare i vår. Kommer inte ihåg vilket datum men blir nog varse det när butikerna börjar tycka att vi ska köpa presenter till våra kära;)
Kram Ninni

365foto2009 sa...

Han såg lycklig ut över sin fångade firre! Det var ingen dålig firre heller! Hoppas att den smakade bra!