måndag 2 februari 2009

Nr 34 av 365 Bro eller Tunnel

Hm, undrar vad AKSON säger om detta, tre bilder och så har jag "mage" att få detta till att bli både en bro och en tunnel, men med min livliga fantasi så blir det så, en gångbro och delvis öppen tunnel, tre bilder för att visa att så är fallet;)Tema nr 35 Bro eller Tunnel Man kan t.om sitta på gångbron och njut av vattenfallet genom den öppna tunneln!
Var jag har fotat det? Gissa tre gånger! Jo i Industrilandskapet i Norrköping, jag tröttnar aldrig på att fota där, men Ni kanske tröttnar så jag får nog så snart tid och väder tillåter utöka vyerna när jag måste hitta andra motiv till utmaningarna.

Vill Ni veta mer om 365 under 2009 så gå in till AKSON.

Mår bättre idag, kom på att jag kunde ta Iprén mot värken i kroppen så gick det att sova bra natten till idag, lite segt och konstigt är det, men inte tillräckligt dålig för att vara hemma, har också ett par viktiga saker jag måste genomföra den här veckan, så det är bara att köra vidare.

Önskar alla en bra fortsättning på veckan!
Kramelikram!
annette

18 kommentarer:

Maria i Sennan sa...

Du får KLART godkänt-inget snack om saken........
Ha det

Jo sa...

Vi tröttnar aldrig på dina fina industribilder! :D

carina sa...

Inte tröttnar vi inte, det är tom så att jag planerar en resa till Norrköping ill somaren för du viar så myckt fint

Mariaberg sa...

Se där det blev både bro och tunnel i samma - inte dåligt alls.
Jo nog är det svårt att hitta motiv/tema om man inte byter lite miljö, det kan räcka ibland att gå till andra sidan åkern.
Tack för att du tog dig tid - det kanske det var du som satte den på tåget?
MB

MOONLOVER´S sa...

du hr en utmaning på min sida om du vill=) kram på dig

Ulrica sa...

Jätteläckert både tunnel och bro. Och jag håller med Jo, jag tröttnar inte heller på dina fina industribilder.

MOONLOVER´S sa...

ja du inte roligt med söken så där*hihi* ja jag hade oxå gjort den men för typ jätte länge sedan så för mig kändes det som jag kunde göra den igen;) nä nu ska jag ta och durcha av mig lite arbete*på tiden*haha. kram och natti natt

SysterLilli sa...

Gillar din kreativitet med både tunnel och bro på en gång. Har absolut inte tröttnat på dina industribilder, tvärtom. :)

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Kan man tröttna på industrilandskapet???

Superfina bilder som vanligt!

Kram Annica

vivan sa...

Säger som Carina, Norrköping skall få ett besök i vår-sommar...du har inspererat mig,med dina vackra foton...hoppas du får känna dig bätre,så du kan genomföra dina projekt. Kramen!

Laila sa...

Jag förstår att det är en aldrig sinande källa till inspiration - det där industrilandskapet! Det finns mycket att hämta där.
Jättemysig bro-tunnel!

Krya på dig!

Inger Maryissa sa...

Bra foton som vanligt.
Och så skönt att du mår bättre idag.
Trist att du har sån värk i kroppen
men vad bra att Ipren hjälper så du fick sova någorlunda.
Hoppas du känner dig helt kry snart igen.
Stora Kramar

Ninni sa...

Vilken ovanlig bro/tunnel! Den hade kunnat platsa under temat rost också:)
Härlig plats!

Veronica sa...

Annorlunda! Med det är kul med det oxå!!
=)

Dahlarnas Fotoblogg sa...

Fantastiskt FINA & VACKRA bilder! Du är ju grym! KRAMAR!!!

365foto2009 sa...

Kanonsnyggt! Gillar din tolkning av temat! Kreativitet är en för del för att få ihop alla teman!

akson

365photosin2009 sa...

Interesting tunnel! I especially like the composition in the second image.

365photosin2009 sa...

I, too, like the industrial landscape. The second photo is a winner but it is nice that you showed the entire tunnel/bridge so we can envision the setting better.