söndag 1 februari 2009

Nr 33 av 365 Svart & Vit

Ett Ljus i Svart & Vitt fick bli modell för Tema Nr 27 som är Svart & Vitt, ett ljus som jag fått i gåva och som jag inte velat bränna upp ännu i alla fall:)Mer om 365 under 2009 finns hos AKSON
Önskar alla en bra start på veckan, vi går mot ljusare tider kan jag berätta, på vardagarna går jag hemifrån när det är mörkt och kommer hem när det är mörkt, så då märker jag inte så stor förändring, men idag fick jag se att en lampa som går på timer i köket tändes fastän det var ljust ute, det är ett vårtecken så gott som något!!

Kramelikram //annette

9 kommentarer:

Ninni sa...

Läckert ljus, förstår att du inte vågat tända det ännu....

Ragnvi sa...

Amenhallå! Vilken underbar vårbild du fotat och har längst upp!!
Och en svarvit polkagris också!

Inte kul att läsa att du mår tjyvens, stannar du hemma imorgon o vilar?!
Jo det var nog fest inatt i Bollnäs när kören kom hem! Inblandade har berättat lite!
Kramen!
Ragnvi

synne sa...

Vilket fint ljus...
Förstår du inte vill tända det.
Nu blir du hemma i morgon. Det är ingen som tackar dig för att du går och jobbar sjuk!!
Så det så....
Tack för det trevliga "korta" hmm minst 3 timmar långa samtalet idag...
Sängen och rummet där uppe är ledigt när du vill.
Kramen från oss i det kalla nabolandet.
Synne.

Inger sa...

Hmm visst är det härligt med ljust, det tränger sig på oss.. det är bara att njuta..
Vilken ljuvlig vårbild på förra inägget med allt dessa vårblommor...Ha en finn vecka..kramen

carina sa...

Vilket läckert ljus, jag förstår att du inte vill bränna ner det.

Lotta sa...

Snyggt ljus. Randigt var ovanligt.
Ja nu har jag träningsvärk i armarna efter körningen;)
Rummet blir kontor sålänge o gästrum tills det kanske kommer så småningom en till...man vet aldrig

Ha en bra start på veckan//Kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Klart du ska tända ljuset;)Antar att det är det jag köpte om du inte fått ett likadant av någon annan...

Kraaaaaaam
från trötta mig som kom hem i natt efter några om och men

Mariaberg sa...

Bara i förgår plockade jag från Spelet Hotello -och hade just lekt med de brickorna det är verkligen svart och vit.
MB

365photosin2009 sa...

Love this!