måndag 26 januari 2009

Nr 28 av 365 Från Marknivå

Tema nr 111 från Marknivå blev bilder då jag står på marken och fotar under en spiraltrappa, rätt häftig känsla faktiskt, då det var en väldigt hög trappa!Kunde inte låta bli att lägga ut bild nr två, förstår när jag ser på den bilden alla som uttryckte lite fasa när jag hade en annan spiraltrappa på bloggen för ett par dagar sedan, själv har jag inte vett att vara rädd;)


Vill Ni veta mer om utmaningen 365 under 2009 så gå in till Akson.

Önskar alla en bra tisdag, det är den dag jag tycker sämst om i hela veckan, den bara finns där och gör att längtan till helgen blir längre....


Kramelikram //annette

14 kommentarer:

Della sa...

Bra val av bild till temat. Den verkar jättehög den trappan. Och lite småläskig.

carina sa...

Vilken häftig bild!, man riktigt känner hur det snurrar.

Ulrica sa...

Urläcker bild och bild nummer två ser ut som om den håller på att flyga iväg. Kanske för att jag ser på stormen på tv samtidigt...

Anonym sa...

wow super läckert. Javisst trivs jag på jobbet. Mina kollegor är lika tokiga som mig. och barnen är underbara. Som idag en promenad på ca två minuter tog en timma istället.. Det roligaste var nog att våran kokerska såg oss hela tiden så du fårstår hur långt bort vi hann. hihihihi Paula

SysterLilli sa...

Wopsi! Superläckra bilder, men...också superläskig trappa. Blir alldeles yr i skallen. ;)

synne sa...

Nänä...
Där vill jag inte upp. Eller ner.
Håller mig på backen.
Men läckra bilder.
Kram Synne.

Viola sa...

Vilka himla läckra bilder, blir riktigt yr när jag tittar på dom faktiskt, har ju inget bra balanssinne, ha det gott min vän, kram

Ragnvi sa...

Oh, shit! Jag är redan yr! Häftig!
Träden du fotat är ju helt underbara! Vilket fint område!

Imorgon åker jag till första besöket i Hudiksvall, ingen bra tisdag!
Kramen!
Ragnvi

Ninni sa...

Spiraltrappor är snygga att se på men ack så obehagliga att gå i om man är lite höjdrädd som jag är. Men fina foton och ett bra val av bilder!

365foto2009 sa...

Urläcker bild!
Snacka om att passa perfekt in på det temat! Verkligen lyckat fångat!
akson

Dahlarnas Fotoblogg sa...

Riktigt läcker bild! Hoppas att du får en bra dag! KRAMISAR!!!

Solvarm sa...

Hej igen!

Verkligen bra fotade bilder.

Jag vill bara säja, med tanke på din kommentar, om min positiva livssyn, jag säjer som Robert Broberg, kanske har jag sagt det förr, men det tål att upprepas.

Det är bättre att vara ute på hal is och ha det glatt, än att gå i lera och sörja.

Kram från Irene

Nässelblom och choklad sa...

Wow, vilken trappa! Vilken grafisk känsla med alla svarta linjer mot den ljusa bakgrunden.

365photosin2009 sa...

Wonderful series of images! I'm not sure what I'm looking at but it is very intriguing!