torsdag 22 januari 2009

Nr 24 av 365 Filmtitel

Tema nr 3 är filmtitel, valde då att fota nere i filmstaden, och av någon konstig anledning så fastnade denna titel på linsen;) Kanske tyckte jag att lite annat "ögongodis" var på sin plats bland bilderna i utmaningen 365!?Vill Ni själva vara med eller titta på andra deltagares bilder /tolkningar av teman så gå in till AKSON!

Önskar alla en bra början på slutet av veckan!

Vill även tacka för utmärkelser jag fått under veckan, kommer att lägga ut dessa under helgen.

Kramelikram //annette

14 kommentarer:

SysterLilli sa...

Nog var det ögongodis alltid! ;)
Har missat denna film totalt...

Inger sa...

Ja den filmen vill jag se..den är säkert bra,..behöver ett gott skratt ibland,och hoppas få det på den..Ha en fin dag..kramen

Veronica sa...

Har oxå missat!!
Och jag förstår att linsen fastnade för den =)

Richie's 2ts Inspires sa...

Hmmmm... missat denna!

Hoppas att du mår bra sånt här blask och halk kväll.

Ligger på sängen och bläddrar hysterisk med mina dröm möbler och all som man kan tänka sig men kan inte få §:-(

Många kramar---

PS
Migtaine är fortfarande en pest. Tog Almogran nu och blir lite mosig! Natti natt

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam
Annica

Monkan sa...

Ögongodis är där.

Ha det bra.
Monica

synne sa...

Titeln stämmer...
Allt flyter...
Men inte jämt.
Sköt om dig.
Kram Synne.

J o h a n n a - Inredning och pyssel sa...

Många fina bilder du tagit till utmaningen! Den filmen har jag inte sett, men det kommer nog.

Paula sa...

Säker på att allt flyter?? hihhi fin bild.

Lotta sa...

Men hallå!!! hur hinner du fota var dag ute på stan?;)

Gott att det är fredag och hoppas du får en bra och skön helg:)

Kram lotta

della sa...

Nu har jag förstorat den så att jag skulle komma åt att titta ordentligt. :)

Ulrica sa...

Den filmen vill jag se - verkar rolig. Och något att vila ögonen på ....

MOONLOVER´S sa...

den skulle man sett. Ha nu en trevlig helg på dig, Tusen kramar från mig till dig

Dahlarnas Fotoblogg sa...

Den filmen skulle jag vilja se! Var och såg Australia igår istället! Riktigt bra film!! Hoppas att du har haft en bra arbetsvecka & att alla har varit snälla mot dig! KRAMISAR!