fredag 19 september 2008

Fototriss Underifrån

Fototriss Underifrån

Hemma sedan ett par timmar och det första(nästan) jag gör förstås är att kolla Bloggen och Mail, tack för alla hälsningar jag fått under min vecka i Härjedalen, har saknat Er alla och blev så glad över alla hälsningar, kom hem en dag tidigare än beräknat, för när tankarna efter ett par dagar börjat gå i lite mer raka linjer istället för runt, runt som dom gjort tiden innan semestern, så kom jag på att jag har en jämn födelsedag att uppvakta på imorgon, och trevligare fester än hos den personen får man sällan uppleva, så det var jag bara tvungen att fara hem till.


Kom då också på att jag skulle hinna med Fototriss även denna vecka, och underifrån har jag upplevt mycket denna vecka så här kommer veckans Fototriss.


Jag under den enda blå fläcken som fanns på Himlen just då!



Under Mittåkläppen.




Under takåsen på Fäbodvall.

Vill Ni se fler inlägg från Fototriss så gå in på länken nedan, jag återkommer kanske senare ikväll annars imorgon, måste ju in och kolla vad Ni har haft för Er!

Kram till alla så länge!

annette

12 kommentarer:

Solvarm sa...

Hej Annette!

Och mycket välkommen hem. Hoppas att du har haft det skönt i den höga nord.

Redan nu har du fått med lite fina bilder, och mer kommer väl? dom ser jag verkligen fram emot.

Hoppas att det blir en trevlig fest i morron.

En skön helg önskar jag dej.

Solvarma hälsningar från Irene

huga sa...

hehe tänka sig att avbryta semestern för en fest! Ja det är rätt o riktigt! Ha nu så trevligt på den! Kram!

synne sa...

Där är du igen.
Hoppas nu att den envisa förkylningen gett med sig.
Så fina bilder du fick med på fototriss.
Tack för kortet i posten. Det går direkt in i samlingen. Jag är storsamlare som du vet.
Försök nu att ta det lite lugnt din andra semestervecka så du blir helt frisk.
Storkramen på dig från oss vid Nuguren.
Synne och jimmy.

Ingrid sa...

Hejsan och välkommen tillbaka!
Det var vackra underifrånbilder.
Hoppas du får en riktigt fin helg!
Kram

Annica sa...

Även om jag gillar härliga himlar så måste den sista bilden bli dagens favorit för mig.

8,4 minus är nästan samma temp som vi haft här när jag klivit upp vid halv fem, fast utan minustecknet förstås!!

Kramkram
Annica

MOONLOVER´S sa...

välkommen "hem" till bloggvärlden. så jag har väntat=) Ha en bra helg. kram

Bosse sa...

Ja dom fotona från Härjedalen var fina! Så skönt för dig att du kunde åka iväg.
Byggnader som fotot på Fäboden är så fina.
Önskar dig en skön helg!
Och ser fram mot att få njuta av många fler foton från din semester i Härjedalen!
/ Bosse

Jessia sa...

Fina bilder - älskar ju himmelbilder så det blir min favorit:)

MOONLOVER´S sa...

Ja jag har det toppen bra som har en "egen" inredare,jag slängde ut våran hörn soffa och bord i går och sen kom hon med en ny soffa,bord,stol och en massa ssmå saker som gjorde så stor skillnad på rummet. Fränt. Ha en fin lördag. kram på dig.

vivan sa...

Välkommen hem vännen!
Hoppas du haft en skön vecka...och att vi får se fina bilder?kramiz:)

Jah Hollis sa...

Snygga variationer på temat. Jag hade faktiskt en himmelsbild liknanade din på gång, men sparade den till ett annat tillfälle.

Susanne Lindén sa...

Härliga bilder och tolkningar på veckans tema! Tredje bilden blir min favorit.
Ha det gott!