söndag 3 augusti 2008

Fototriss Genom

har valt temat Genom denna vecka, fick jag "klura på lite och det var roligt.
Genom att hjälpa varandra tolkar jag detta som!

Finns vid hamnen längs med Göta Kanal i Söderköping.

Heter Rabbit Crossing

Gjord av Eva Fornåå 2005





Genom ett fönster i Industrilandskapet i Norrköping, speglingar ut mot Motala Ström



Genom GötaKanalbron i Norsholm!







Blev mitt bidrag den här veckan, om Ni vill se fler bilder på detta tema så gå in på länken nedan.









Ha en skön söndag, skall bli kul att se hur Ni andra tolkar temat den här veckan.




Kram //annette










39 kommentarer:

Ragnvi sa...

Underbara bilder! Rabbitbilden - störtskön!

Helena/Bildbloggerian sa...

En bra blandning av genom-bilder! Jag gillar också kaninerna, så söta :)

♥ LottaM ♥ sa...

Härliga foton alla tre men den med kaninerna gillar jag
Ha en bra dag

Anette sa...

Härliga bilder! Vi var i ditt fina Norrköping i fredags. Sonen fick nyckeln till sitt studentrum. Vi åkte runt och tittade på stad och tyckte om vad vi såg. Jättemysigt! /Anette

Lillmonster sa...

Hmm, vilken gillar jag bäst. :) Bild 1 var ju bara såå söt och fin men favoriten blir nog ändå bild 2. Gillar verkligen fönstret och så skuggorna i kanterna.

Kram

Bildtagen/Ivana sa...

Haha, ettan är en vinnare hos mig.

Kimberley sa...

Fin fina bilder.. det blir tummen upp på kaninbilden här oxå !

Malena sa...

Jag gillar tolkningen av den första bilden!

Paula sa...

genom att hjälpa varann kommer man långt. Så ettan vann hos mig. Gillade dom andra skarpt. Kram ha en trevlig dag Paula

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Genom............Detta medie hade vi inte känt o träffats.
Ha en bra dag Annette.
Vi kramar,Fam.Nilsson

Della sa...

Härligt med olika tolkningar. Kaninerna är bara så coola.

annette sa...

Peter!!

Var uppe inatt och kollade vem det var som sjöng under balkongen, men precis när jag kom ut försvann Du!

Men vad var det Du sjöng egentligen?

Kram till Er alla!

//annette

Pialotta sa...

Tack för påminnelsen.. du vet det är inte alltid man kopplar upp sig:-)
Du vet jag har ju tre bloggar som alla är uppdaterade nu.
Visst jag kände oxså det som ett klurigt ord, men det löste sig på mitt sätt.. du på ditt alldeles utmärkt.. kaninisarna gillar jag:-)
Tjingeling kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Kaninerna i Sörping är ju bedårande söta:) Kul tolkningar du gjort av ordet genom!
Fönsterkortet var riktigt snyggt!!

Kram Annica

Gunvor sa...

Jag tyckte också mycket om kaninerna, men fönsterbilden var min favorit!

matte sa...

Kaninerna var bäst!

AnnaKK sa...

Hej! Roligt att du tyckte om temat! :-)

De "kluriga" kaninerna är helt underbara!!!

Anonym sa...

Haha jag fattar ingenting av trissen men du har en häftig bild (den första) kram Lotta

Ellas Inspiration sa...

Kul tolkningar!!

Tack för "uppvaktningen" på min dag! Kom gärna och se hur jag spenderade den...

Kram Karin

Inger Maryissa sa...

Fina och mysiga foton!
Och den med kaninerna ser så mysigt och roligt ut.
Önskar dig en fin fortsatt söndags-kväll.
Kram

Susanne Lindén sa...

Härlig tolkning av temat "genom". Kaninerna blir min favorit.
Ha det bra!

Ellas Inspiration sa...

Nu har jag satt ihop ett litet bidrag...

Kram Karin

Ninni sa...

Bilden med fönstret är ju jättefin men Rabbit crossing är så söt så den blir favoritbilden!

Monkan sa...

Jamn vilka hjälpsamma kaniner. Fönstret var mycket vackert men jag tror den sista blir min favorit, Göta Kanal gillar jag :-)

Linslusen sa...

Den 1a tyckte jag var lite kul, så gulliga :O)/ Jeanette

Gunnel sa...

Kaninerna....så fina...och din tolkning är slående

Hanneles paradis sa...

Kul bilder, svårt att hitta på...

Ingrid L sa...

Vilka härliga bilder. Kaninerna är ju bara för söta och får nog bli min favorit.
Kram Ingrid

Lissen sa...

Härliga bilder du fotat! Men den med fönstret med dess vackra speglingar tycker jag mycket om.
Ha det gott

Jo sa...

:) Bra tolkning av temat! Kaninerna är så himla fina!

sericea sa...

kaninerna vinner solklart! Fina bilder!

Karolina sa...

Kaninerna är ju bara för söta!

aksonfoto sa...

En skön blandning av genom. Jag fastnade för Rabbit-bilden. Så skön!

lilalili sa...

Verkligt sköna bilder. Gillar oxå Kaninbilden allra bäst.
Kramis L

synne sa...

Vackra bilder. Kaninerna har man sett flera gånger. Den är söt. Men jag gillade fönstret i industrilandskapet bäst.
Det speglar Norrköping för mig.
Hoppas att allt är bra hos dig.
Kramen mig og J.
Synne.

Nollan sa...

Den första bilden är ju helt underbar, fick mig ett gott skratt :D
Ha det bra!

Sigrid sa...

Så fyndigt med kaninerna, verkligen roligt. Fönstret: vackert!

Mors Deka sa...

Mycket trevlig tolkning. Jag föll pladask för kaninerna. Måste kolla efter den när jag någon gång i framtiden åker Göta kanal med vår båt.
Tack för titten och kommentaren hos mig.
KRAMEN!

www.tematoken.blogspot.com

Sigrid sa...

Tack så mycket. Du är varmt välkommen tillbaka till min blogg. Ja jag blev jätteglad när jag hittade fototriss. Detta var ju min första gång o jag ser fram emot nästa uppdrag.
Ha en bra helg!!